Senaste tiden men nu är de bättre !

Fundersam, lätt irriterad, besviken, ledsen har man vart fram & tillbaka nu i ett antal veckor men efter att man fått talat med vissa personer känns det nu så UNDERBART och nu se jag saker lite annat sätt, fått annat perspektiv. Känns bra att vi talade nu inatt, visst kl blev kvart i fyra och jag sov ända fram till elva men de var det VÄRT, varenda minut med dig inatt var helt SUPER ! Kunde ha pratat nästan i eveighet men förstod att jag och du måse få sova i några timmar i alla fall.

Nu lyssnar jag på Marvin Gaye -Soulklassiker och sjunger med lite och då ;-) ....
Trodde ni att jag kunde vara tyst och inte sjunga med en svängig låt, där tog ni fel helt o& hållet, jag måstr sjunga, älskar att sjunga jag  :-)

Ska göra mig i ordning och sedan ska jag iväg fira "lilljul" med övirga släkten..

Men först vill jag krama om mina vänner som finns för mig där i vått och torrt, Ida, Lena, Petra & Ann-Sofie !! Skickar en masssa kramar och ni alla har ett stort fint hjärta av omtänksamhet..
Anonym
2009-12-07 @ 20:47:29

KUL ATT MAN INTE ENS ÄR DIN VÄN LÄNGRE..

Anonym
2010-02-07 @ 11:13:16

Du har juu fortfarande inte ändrat.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0