Strömstad - En skön ort

Nu är jag här i fina strömstad, västkusten, nu idag har vi soligt och vacker väder, lätta vindar blåser till men det är enbart skönt i denna värme som kom så plötsligt. Ska inte klaga, bättre med sol å vind än rejält med regn, ska väl ut på en hamnpromenad senare idag. Är så bra att man kan låna en dator på bibblan en hel timme, känns bra, så man kan kolla sin mail, sin blogg och surfa runt lite, är så skönt, så slapp jag ta med min bauta stoora dator som är så klumpig men tur har man. Idag på förmiddan har jag sett en film som var ledsam, rolig och underhållande, i en och samma film, filmen heter " trångt i kistan", en engelsk humor film när den är som bäst, gillar ni engelsk humor så hyr och se den idag, mycket rolig... Vänner, ja jag menar alla nu, ja jag vet jag skrivit om en men även om jag inte skriver om er andra så är ni i mina tankar ändå. dessutom det finns något som heter mobil, det behöver väl inte hela tiden vara jag som hör av mig, du har även också mobiltelefon... *urghh*

Ja jag har bestämt mig *ler* du får en rolig höst.. kram om er alla mina underbara vänner..

Kommer i fortsättningen att skriva en snutt här hur det går för mig här i strömstad, lite då och då... idufiu...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0