Kvälla & natta - Musik

Nu har jag packat de mesta av allt som ska med, tog även med mig min vackra baddräkt, är bra att ha med sig när man ska ner till västkusten, även om jag ska dit för att jobba så har jag någon ledig dag då man kan ta ett dopp i vattnet, i alla fall doppa tårna, kanske är lite kallt men man vänjer sig.

Ska packa de sista idag, senare idag ska tilläggas, nu är det natten, blir på dagen, sedan blir man hämtad och sen är de packa bilen som gäller och sedan åka på lördag, tidigt på morgonen. Känns så himla skönt att åka ifrån denna håla, ort, sk stad, lämna allt hän och komma till en ny ort och få lära känna en ny stad.

Hoppas man kan hitta ett skönt & mysigt cafe där nere, som man kan ha mysiga eftermiddagar på, eller ja inte hela tiden men någon gång ibland. Ska få bo i en 2 rummare, en aning större än jag har nu själv, känns lite lyxigt men bra.

Kändes nervöst, spännande, obekvämt att åka ner för några dagar sedan, frågade mig själv ett flertal gånger, vad har jag gett mig in på, vad ska jag göra där nere men hade ju svaret innan jag ens tänkte av frågorna rill mig själv, ska JOBBA där på västkusten.

JO jag visste det redan men behövde få tänka igenom saker igen, tils mina svar kom lätt.
Dessutom så får ju jag erfarenhet, nya bekantskaper, nya upplevelser i mitt liv,
FRÄSH YLVA kommer att komma hit till denna ort igen efter sommaren med nya krafter, nya tag och då du Ida, vad vi ska hitt på saker då...

Nu lyssnar jag på skön & bra musik som gör mig glad och uppåt. Det är bra det, få man ju enenrgi för resten av dagen...




Sofia
2009-06-18 @ 19:31:22

:( Du vill bara träffa Ida?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0