Älska mig för den jag är...

ÄLSKA MIG... Se mig för här är jag. Låt mig få komma nära till era hjärtan så som den jag är den jag försöker vara..Ge mig min morgon dag. min enda önskan nu och här. Älska mig för den jag är. Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara, se alla ögon blinka stjärne ljus, låt livet komma nära. Se mig, för här är jag, min enda längtan nu och här. Älska mig för den jag är. Låt livet komma nära. Se mig, för här är jag, min enda längtan nu och här. Älska mig för den jag är. Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara, se alla ögon blinka stjärne ljus, låt livet komma nära. Se mig, för här är jag, min enda längtan nu och här. Älska mig för den jag är. Min enda längtan nu och här, älska mig för den jag är. Detta budskap vill jag ge er, försök inte ändra på mig, jag är den jag är, passar det sig inte så få ni lämna mig..
ajdahooooe
2009-05-29 @ 13:47:01
URL: http://gullgull.blogg.se/

Låter som du e hög på nått :P

Sofia
2009-05-31 @ 14:17:18
URL: http://frusenisbit.blogg.se/

^^ hehe, fin låt :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0