Insidan är snart slut...

Varför "trampa" på någon som nästan redan ligger ner, de hjälper väl varken den som ligger eller den som står, det enda det gör att det SÅRAR den som ligger ner, så onödigt med dessa alla kommentarer, man flytta från för att ha privatliv, till vilken nytta var det till då, INGEN ALLS, de rotar i allt det kommer åt och får reda på, det enda jag kommer på är STÅ PÅ men snart finns ingen ork i denna kropp, energin är snart borta, LÄNGTAR tills jag åker till västkusten för att sommarjobba & det är det bästa som hänt mig på bra länge. Annars, jo mitt liv rullar på.. men snart undrar jag vad jag ska göra med det. Känns som att bli hemma mamma är väl de som snart lockar mig mest, leta & söka jobb är man bra less på, gjort det i 4 år snart, till vilken nytta, ingen alls, studera, ja kanske det men då får jag ta studielån, känns inte som någon höjdare precis, vill klara mig utan det, i alla fall försöka så gott det går och nu ska jag komma till det jag längtar efter..... Insidan min är snart slut på allt, energi, lust att leva, tankar och bra ideer.... vill tacka de vänner som står mig närmast, ni vet vilka ni är.. Pepp *kram*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0