Nja eller Sådär..

Jag känner mig fin på insidan men  annars känns de sådär, får försöka göra något åt det men inte så lätt med tanke på en del annat men känner mig mycket trygg att ha dig min ÄNGEL vid min sida, känns lite lättare och nu bygger jag mig "uppåt", ska nu ge mig en rejäl chans att bevisa både för mig själv och andra vilken snygg brud man egentligen är på på insidan och utsidan...

"Try a little bit harder" - Jag ska göra det..

Ska lägga mig nu snart, känner mig lite sådär lite lätt nere, vad beror det på, det kan jag ej veta eller så tar jag det en annan gång eller så får de vara inom mig och så mår jag därefter.. tar de sistnämnda... sova och håller det inom mig...

Du är min ÄNGEL och TACKAR MYCKET för du finns vid min sida !!

Natti sov gott..
"Ängeln"
2009-09-21 @ 11:22:09

När du än känner smärta, står jag där med öppna armar för att lyssna, bry mig om och ge dig råd i livet.



Vad än folk har sagt dig tidigare, älskar jag dig med hela mitt hjärta.



Du stärker min vardag!

Jag älskar dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0