Ärlighet varar längst - 1

Är så trött på personer som ska ha de fram och tillbaka hela tiden, orka inte med sånna personer mera. Ni får vela som mycke ni vill för er del men orka inte vara nått himla tredje hjul för er heller.. Ni får klara er utan mig. Om ni läser detta så hoppas jag ni tar åt er också. Annars så behöver ni ej vara mina vänner längre..
Jag har de bättre utan er än med er som det verkar, får ju enbart en massa kommentarer.

Nu ska jag sova och dessutom kan jag vara rak i ryggen för jag vet vad som har sagt fram och tillbaks. Är glad jag kan vara den jag är och inte "spela" någon annan som vissa andra gör. Natta nu...
Anonym
2010-04-28 @ 01:48:45

Okej. Men då vet jag detta hädanefter. Kastar sten i glashus har precis satt sitt spår.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0