En blandning..

Igår såg jag på " P.S.  I Love You ".
Handlar om en kvinna som träffat sin stora kärlek men han blir sjuk och dör.
Såhär står de på baksidan : " En kärleksfull film om att tappa fotfästet, släppa taget och lära sig älska "
Filmen är mycket sevärd !

Fick låna filmen av en vän som är som mig tokig i filmer och musik & ännu bättre hon är en vän som kan snacka och jag menar det på ett mycket positivt sätt. *kram om dig vännen*

Händer denna vecka?
Jo i morgon ska jag på möte. Sedan tar jag dagen som den kommer.
Torsdag & Fredag, då är de väl lugna dagar vad jag vet nu.


Filmer

Ska snart in på cdon.se och kolla på deras rea. Kommer bli en massa jag vill ha. Får väl skriva en önskelista och se vad sommaren för med sig här. Måste drömma ..

Nu så blir de lugnt och kanske se lite tv...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0