Forever ...

Hej därute !

Vet jag inte skrivit på flera veckor här, saker händer, livet känns inte rättvist just nu.
Känner mig inte som den riktiga vän jag borde vara i detta fall, gör mitt bästa men vill inte tränga mig på dig.
Har tänkt på så mycket den sista tiden nu inom en veckas period, slutade med att jag satt mig i ett hörn & grät, orka inte detta.

Vet inte om jag vill vara med i detta som kallas " LIVET " & det som kallas " KÄRLEK " ...  Under täcket nästa

Känns som de som vet vad dem vill kan få leva mitt liv så kan en annan dra sig ..

Har aldrig varit så inne på det som nu.....

Man förstår saker inom livet när saker händer plötsligt...
Sofijaah
2011-03-15 @ 21:52:31
URL: http://frusenisbit.blogg.se/

<3<3<3<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0