Söndag 8 maj !

Tänk vad de kan svänga snabbt ibland olika personer. Tänk istället vad du säger & till vem, bättre än att ljuga.
En annan sak är att jag nu snart ska börja sortera kläder, ge bort, sälja el slänga direkt på sophögen. Bort skall dem. Måste även äta mat, innan mitt huvud blir fullkomligt snurrigt :( ...
Jag tar tillbaks de förra jag skrev i förra inlägget om J, vill inte, visst kan snacka men inget annat.

Finns en som är mer värd att satsa på än ingen alls.. känns bra, vill lära känna dig, du är dig själv & framför är mycket förtjust i din dialekt ;) .. Känns som man kan finna vägar framåt ! Nu äta mat sedan bara ta de lugnt & vila..
Huvudet är inte min vän nu :(   ..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0