Behöver dig !!

Kärlek

Jag saknar det "vi" hade tillsammans.

Saknar på något konstigt sätt "DIG" som person.

Vill känna det en sista gång, snälla låt mig få göra det.

I need you more than you need me. But do it for a good thing.

Varför vill jag detta? Du sårar mig,  säger saker du inte kan hålla, gör saker bakom min rygg.

Lär mig finna en god kärleksfull, snäll, trevlig, omtänksam & kramsjuk söt man i sina bästa år.

Vill inte hamna i gamla sidopår längre, vill inte. Vill finna nya spår i mitt liv.

Hjälp mig !

Tiden går, man blir inte yngre precis & snart vill jag finna en man som vill "starta" familjeliv med mig.

 

 

läs värda böcker

 

Nu ska jag börja läsa romaner igen, böcker överhuvudtaget, måste, de är en rogivande sak för mig som person.

Läsa dem jag har köpt men har en tendens att köpa även fast jag inte läst dem förra jag köpte.

Köper en massa intressanta & läsvärda böcker, måste läsa dem också !

Få göra en läskväll framöver. Någon som vill joina kanske ??

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0