Veckan som gått..

Detta har skett !

Måndag: Möte på AF, sedan cyklade man till sin praktik, slutade tre men redan kl 13:00 kände jag mig risig, febrig, konstig huvudvärk & illamående. De var att cykla hem i rejäl fart hem och bädda ner sig som gällde då.

Tisdag: Hemma, en riktrigt sjukling, feber helda dagen, huvudvärk som kom & gick.

Onsdag: Sjukling, feber va väl på väg bort men den återvände på eftermiddagen lika snabbt ändå. Illamånede till och från hela dagen lång.

Torsdag: Febern påväg bort, äntligen, isället började halsen göra ont. På eftermiddagen va det sådär, huvudvärken var på väg tillbaka. Vaknade på natta med en riktig illa ond konstig huvudvärk.

Idag: Vaknade inatt med en konstig huvudvärk. Så jag sov till halv elva, först då åt jag min sena frukost. Kl 13:00 åt jag min sena lunch, höst soppa gjorde jag ordning till mig. Ganska snabb och enkel att göra. Gött :) Nu har man gjort sig iordning för att handla, måste ha lite mat hemma. Känner mig 95 % frisk. De går åt rätt håll.

Lyssnar på musik för att komma på bättre tankar, de mesta tankarna går till min älskade mamma.
LOVE YOU MUCH



See you later !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0