Gropig, slingrig & stenig!

Du har kommit över mig men jag har inte kommit över dig. Hur ska jag gå tillväga eftersom du inte lyssnar på mig, svarar på mina sms eller något alls. En i min krets säger att du inte förtjänar mig, att jag förtjänar en mycket bättre person än dig. Jag förtjänar väl det jag tycker är bäst för mig ?? el?? Om jag tycker du är bäst för mig, varför kan inte de andra se det jag ser, eller verkar se de jag vill se. Snälla, önskar innerligt att du vaknar upp och inser vad du betyder för mig, för du betyder massvis för mig men som du "slutade" med mig så känns det just nu för jääävligt.
Hur ska en annan kunna släppa in en ny person in på sitt egna liv igen, testa sig fram igen ???..
Hur?? Jag ser mig inget framför mig i nuläget, känns grått därute & en sten är i vägen för mig.
Gråtit till & från nu på sen kvällen, försöker prata med mina närmaste vänner, få lite korta gehör från dem, lite dumma kommentar som också svider en hel del. För långt inom mig så vet jag att "den" har så jäkla rätt men jag förmår mig inte i denna stund att erkänna det. För jag vill ha en ärlig chans, har fortfarande inte fått de med dig. Öpnna dig nu !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0