Vilket val ska man göra??

Hoppas att ni, mina vänner, har det bra, mår bra & har det trevligt var ni än befinner er. Själv lyssnar jag på Celine Dion & funderar över livets alla olika vägar, undra vilken jag ska ta, vänster, höger, bakåt eller framåt. Framåt lät faktiskt bra men känns både bra & nervöst, bra för att man få erfara nya saker, nervöst för att man vet aldrig om det är den rätta eller om det är ett sned steg i ens liv, det vet man först efteråt, då äre försent att ändra på det men samtidigt, man eller JAG måste chansa här i livet, alltså så ska jag sommarjobba sedan besöka någon/några vänner i höst, sedan kanske flytta någonstans, vart vet jag inte men det kommer att märkas tro mig.. En händig man skulle inte skada & haft här nu, skulle gärna vilja haft massage nu, *ler* .. du kanske, ja du, dina händer på min rygg, dina läppar på mina läppar, kan ju drömma *ler* .. Det är bra att drömma sig bort ett tag, skönt för en själv och man släpper andra svårare saker för tillfälligt.. kram mina sköna vänner..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0