En klarare blå :-)

Det finns en ÄNGEL någonstans för varje enskild person, en som finns där i livet för en själv, en som ställer upp för dig och säger saker som man vill höra när man inte mår som bäst, en sådan ÄNGEL har jag funnit och det är du min sköna säkra och livsvikitga DU.
Enbart när jag sitter och tittar på dig, små stunder, ser jag  nya saker som jag gillar mer och mer hos dig, det är just det jag älskar hos dig. I look to you har nu också blivit en av mina sköna låtar som du nu förknippas med :-)

Puss & kram till dig, du finns i mtt hjärta ...
"Du"
2009-09-20 @ 01:16:29

En kort men meningsfull kommentar.



Ängeln du nu funnit älskar dig av hela sitt hjärta.



"Din"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0