Tack :-)

Du gör mig glad, positiv, energisk, lugn och ger mig en trygghet som jag aldrig har upplevt tidigare.
En härlig känsla av harmoni fast jag inte visar den just nu men det beror på lite andra saker, "you known".
Känns som livet ska levas precis som Nanne Grönvall sjunger, "Livet det måste levas LIVE", helt klart mycket riktigt.
Inte en dans på rosor men det kommer gå en väg som aldrig man har gått förrut, om det är den rikigta, who knows that, jag ska lev alivet NU...
"Sötnosen"
2009-09-18 @ 00:50:27

Det är en av flera saker vi har gemensamt. Att vi kan skriva i gåtor, omvandla våra inre tankar till ord och meningar som låter som ett hav av harmoni och lycka.



Jag älskar dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0