Mitt yttre och inre mående...

Vet de är några dagar sen jag skrev här men haft fullt upp med lite av varje.
Idag så har jag haft en lugn och sådär dag. Blödit näsblod, börja med att jag iförrgår prata med sjukvårsupplysningen ang om mitt vänstra öra, svaret jag fick var : du ska använda nässpray och näsvaselin och vid smärta ta en ibumetin. Så börja väl med nässparayen i söndag mitt på dagen, í måndags kväll blödde jag näsblod rejält. Använde nässprayen för mitt öras skull slutar med näsblod istället. Så idag har jag blödit näsblod till och från sådär lite smått, trök men men tagit de lugna och hoppas de ger med sig, nu är de lugnt för stunden. Snart blir de sängen och läsa end eckare, hade jag tänkt mig, får se hur långt de går, inna jag somnar med boka i fejset. Nää natti mina vänner och till min älskling har jag enbart tre saker att säga dig : JAG ÄLSKAR DIG




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0