Dålig dag !

Nu låtar jag som en man, mörk och rosslig röst enbart för jag är förkyld men gillar börja gilla denna röst, gillar min röst i vanliga fall också men låter roligt att höra mig själv nu med min fina och sexiga mansröst som jag skapat genom att vara rejält förkyld :-)

Funderar om jag ska vara energisk och plocka allt från mitt skrivbord, städa de helt och hållet eller vänta tills imon. De visar sig, just nu är tankarna helt annanstans, precis, hos min älskling, som just nu sitter och mekar och lagar datorer någestans i grannlandet med höga fina berg och kustremsan..

Idag har jag haft en lat dag, inte orkat gjort något, druckit te och ätit litegranna annars sett på tv, hoppas tiden kan gå lite snabbare just nu, vill se på skidskytte nu men de börjar inte förrän kl tio över fem.



<--Kom igen -->


Snälla kom igen, DU, kan väl växa upp och bete dig som en vuxen människa, som du beter dig just nu8 känns de som du inte vill vara snälll mot mig, du vill enbart kaxa upp dig.. säger en sak enbart GROW UP!

Du kanske inser saker när du mister en mycket bra men då är de försent att bli förlåten, kom ihåg det DU...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0