Kvällen ....

Jag känner mig som en ny människa, tack vare mina närmatse vänner. Dessutom gillar jag min praktikplats, skönt få in rutiner igen i mitt liv. Igår måndag, cyklade jag till praktiken och hem igen, så jag tänkte cykla så länge jag kan till praktiken min. Så länge väder och vind tillåter det. Finns inga dåliga väder enbart dåliga kläder, sägs det.

Annars så tar jag en dag i taget.

Mina tankar går till mitt ex, kan inte hjälpa det. Vill vara vän med dig, vi är vuxna människor, kanske inte gillar dina handlingar mm men kan väl vara vänner ändå? ... Vad har du emot mig ? Vad tror du om mig?..

Kan någon annan krama om mig och trösta mig när tåren kommer? Kan någon och vill någon lyssna på mina tankar?

I alla fall, nu snart hem till mig och sova..

tack vännen för en trevlig kväll. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0