14 MARS

Skön bild :-)

Längtar till våren & sommaren just nu, när dessa dyker upp och skimrar så snyggt.





Ville få mig och er därute på bättre humör och känna sig vårig nu så där utav jag la ut en bild på en vacker fjäril. Hoppas någon blir glad utav det :-)
Själv har jag idag tvättat kläder, fortsätt plockandet i min lya, pratat i telefon & nu så snart ska jag lägga mig i sängen och läsa lite från min bok. Min ide i alla fall, sen får vi se hur de går med den tanken. Just nu tänker jag på en person som jag längtar efter också..  ;-)

Imon blir de möte, sedan en skön dag och resten utav garderob städningen :-)

Nu så väntar sängen med ett glatt ÄNTLIGEN SÄNGEN !

Natti ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0