Vilken dag !

Solen sken så fint imorse när jag gick till kupolen, skulle på ett vanligt gruppmöte på Arb.resurs,
träffa Helen utanför som bestämt. Allt där gick bra, hem till en vän (Lena) och prata en stund, sen hem till pärona, sen klart där och då ringde jag Lena igen, kom förbi där på några koppar kaffe och sedan blev jag hämtad av min far.
Maxi sen hem till mig, väl innanför dörren hitta jag en dålig sak som gjorde mig såå bannad och lessen på samma gång men efter att ha pratat med viss apersoner blev jag glad igen. *sög* in allt du sa och tyckte om mig vännen, känns bra vi kunde prata i den stunden. Betyder en hel del där för mig och mitt tankesätt. Önska nu också att vi kunde träffas och ses:-)

Nu är jag glad och ser en tunnel utav förhoppningar :-)

Puss på dig mig älskling ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0