Måndag 25 April ..

Slog på musik tidigare idag för att kunna städa & "slå" bort vissa tankar. De hjälpte någelunda så pass så jag glömde min broccoli som stormkokade som den :P . Har dammat, dammsugit, slängt skräp & möblerat lite i bokhyllan.
Så nu har en annan så snyggt i sin lilla lya. Önska de såg ut såhär hela tiden, inte skräpa ner mera nu heller. Imorgon börjar cykelsäsongen för mig, cykla till prakiken, sen cykla en vända innan man kommer hem, varje dag :)
Funderar att gå ut & hoppa hopprep en stund, bra motion. Men de visar sig, ska nog snart ta mig en kopp te & sedan göra kvällsmat, blir lätt mat ikväll. Om de blir mat dvs, kanske. Nu ska jag spela vidare på musiken här & försöka ha de bra så gott jag kan.

Ha de bra där ute mina vänner !

Ps. önskar du J kom ut på msn ikväll Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0