Frågor & mina svar ! :P

01. Fullständigt namn? Ylva Åsa Pierrou
02. Exakt ålder? 26 år dagar får ni själv räkna ut :P
03. Vart bor du? I Borlänge...
04. Bor tillsammans med? Ingen men längtar efter någon ;)
05. Husdjur? Nej, men skall ha en hund ..
06. Färg på ditt hus? Hus, inget hus jo lägenhetslängan är röd om de räknas :P
07. När är du född? Bra länge sen, känns som stenåldern ..
08. Klass? Nää bättre med glass:P
09. Vilket år tar du studenten? Hoppade över den..
10. Något jobb? Olika :)
11. När gick du upp i morse? Gick upp 06:45 ..
12. När ska du sova Ikväll? Efter att sett Sportgalan, är ju en sport NÖRD :P ..
13. Duschat idag? Självklart ;)
14. Kramat någon idag? Ingen alls :(
15. Pussat någon idag? Nä men får väl pussa kudeen gonatt ikväll då :P
16. Vad har du ätit idag? Köttgryta med potatis & kvällen blev de potatismos & korv :)
17. Dagens klädsel? Arbetskläder & nu lättklädsel :)
18. Dagens smink? Inget alls får ta de till helgen :)
19. Dagens sötnos? Ja de finns en men var är den ;)
20. Dagens roligaste? När en arbetskamrat sa till mig imorse " Ylva du glömde skrillorna, hjälmen & pucken" :D (isigt som den på gatorna ju )

SOCIALT
21. Har du många vänner? Mina riktiga vänner är dem som finns för mig i vått & torrt <3
22. Hur många har du kysst? Mindre än 5 ...
23. Vem kramade du senast? Jadu, en manlig vän :)
24. Hur många har du haft sex med? Lätt räknat :P..
25. Hur många har varit otrogna med dig? De man haft någe tillsammans med :(
27. Har du pojk-/flickvän? Nej :(
28. Vem pratade du med i telefon senast? Peter :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Min bror " har hittat strumpor som nog är dina, du får dem sen om det är dina nästa gång" :P ...

FAVORIT
31. Film? Sagan om Ringen trilogin, Total eclipse <3 & Forest Gump :)
32. Låt? Se min spotify lista :P
34. Dryck? Cola, juice men Te ÄGER :P
35. Färg? Blå, turkos & lila :) ...
37. Stad? Örnsköldsvik <3
38. Land?Belgien, chokladens hemland ;)
39. Ämne i skolan? Förr; Slöjd. Nu: Historia.
40. Strul? Inget men var nära på en fest med en rolig D*****...

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Liquid69 ;)
42. Personen du kysste? Orka inte svara på denna ..
43. Gången du spydde? I höstas 2010 ..
44. Gången du grät? Hehe, nyss när Ingemar Stenmark tog emot Hederspriset :)
45. Pizzan du åt? Köptes på Willys och det var i lördags :P
46. Gången du var i Göteborg? Flera år sedan ..
47. Gången du var i Stockholm? Hos moster nått år sedan :P
48. Gången du var full? Har aldrig varit full... :P
49. Personen som såg dig gråta? Peter, gången då ex kom förbi :(

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart ..
52. Hund eller katt? Hund ..
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma & mysa ;)
54. Tvspel eller datorspel? datorspel :P
55. Singel eller upptagen? Singel så de skriker över en :( ..
56. Hångla eller ha sex? Ha mys & härligt sex sedan ;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? När kom dessa frågor egentligen 10 år sedan el :P
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad :P
59. Big Brother eller Paradise Hotel?.. när gjordes denna lista? sista big brother gick ju 2006……. så.. ehm. inget av de.. ( Copy Ida) :P Jädrans bra svar :)..
60. Har du svart hår eller blont? Blond mot de bruna :)
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa :)
62. Choklad eller lakrits? CHOKLAD :)
63. Göteborg eller Stockholm? INGET!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger  :D
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola :)
66. Pizza eller kebab? kebab :P
67. Randigt eller prickigt? Randigt :) ..
68. Älska eller älskas? Måste älska för att kunna älskas. försökte låta fint där :P ( copy Ida)
69. Leva eller dö? Leva :P ..

ANTAL
70. Personer du älskar? 10 max :)
71. Personer du hatar? Hatar, är starkt ord..
72. Pojk-/flickvänner du haft?Lätt att räkna, gissa själv :P
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Lätt räknat också.. :P
74. Glassar du ätit på en dag? 2 stycken :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Öhh, ingen tror jag ..
76. Gånger du haft minnesluckor? Ingen tror jag :P
77. Personer du saknar just nu? Saknar mina VÄNNER <3
79. Gånger ditt hjärta brustit ? 1 gång :(
80. Vill du kyssa nu? Öhh ingen som jag kommer på rak arm..
81. Ska du träffa imorgon? Ingen.
82. Sjöng du senast för? Mig själv, lät bra :)
83. Hade du senast en msn-konversation med? Babe :D hon skrev "Blev snabb räkning där" xD & Putte " ;) "
84. Spelade du tvspel med senast? Hos Ida & Johan :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen ..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?Ingen..
87. Förtjänar att dö? nO comments ..
88. Är söt? JAG :P
89. Skulle du vilja sov hos dig inatt? Någon manlig person ;)
90. Gör dig glad? Mina vänner :D
91. Gör dig ledsen? Mobbing och sådant ..
92. Vill du helst göra nu? Chatta på msn med vissa godingar ;)
93. Önskar du att du slapp göra? Diska ..
94. Vill du ha nu? En POJKVÄN :P ..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Hårblås, busch up bh, PENGAR & ett trevligt umgänge :)
96. Längtar du till? Träffa en viss goding :)
97. Tycker du om dina betyg? Jag är STOLT över mina betyg :)
98. Ångrar du i ditt liv?  Mycket, men inget. Jag är den jag är idag av alla misstag o skit man gjort. Även om jag inte ser mej själv som ”perfekt” och felfri idag så är jag ändå formad efter allting jag gjort.( copy Ida)
99. Är det bästa som hänt dig? När jag gick ut 9:an, för då slapp jag bli mobbad mer..
100. Hur mycket är klockan? 22:30




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0