Okloka funderigar...

Om jag faller, fångar du mig då? Om jag gråter, omfamnar du mig då och tröstar mig? Respekterar du mig för den jag är? Tar du mig för den jag är?  Tar du mig för den pratiga, flummiga, musikintresserade kvinnan jag är?


Vem är jag egentligen?
Vad vill jag med mig mitt liv?
Vill jag verkligen gå i denna praktik?
Vill jag studera nu eller?
Pojkvän men när ska det ske?

Visst jag har nära vänner men dem är FÅ men jag respekterar och vårdar dem ömt. Finns där för dem, lyssnar och ger goda råd.
Mig, jag, vet inte vad jag vill och vem jag är längre. Vet inte vilka mål jag har heller :(

Nu ska ja sova men får se nä jag vaknar imon .. Natti mina goda vänner krami <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0