31/3 - Onsdag - Nice day !

Igår var jag på möte, det gick bra och kände lättare efter de samtalet. Sen vanka jag mig in på tuntutten, vänta på IDA, efter en stund kom hon och de första vi gjorde var att sätta oss och äta en sallad (kebab) på matstället mitt emot kappahl. Såå gott, har lääängtat så efter den maträtten och dessutom sitta snacka kuligheter med ida. Så skönt och skoj. Sen gick vi runt och kolla i olika butiker, hitta en del jag kan tänka mig senare att handla.

Sen avsluta vi med att ta en liten shake på mcdonalds :-) ..


Sen hem till pärona, sen maxi och sist hem till min sköna och ostädade lya. Nu snart blir de natta för mig..

Haft en mycke trevlig, skön, rolig och underhållande sista mars i år och nu är de första april, nu ska vi bli bortvillade av saker i tidningen också.. nice :-)  blir väl mera update senare idag.. sussa gott nu.. kram om alla mina vänner :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0