Tisdag 14 Juni ......

Var ett bra tag sedan jag bloggade, har haft lite upp & ner, tar dagen som den kommer.
Vad är jag ? .. Jo de ska jag svara på så gott jag kan nu. Jag är rädd för att inte vara någon givande person, rädd för misslyckas, rädd för att inte vara den rätta till någon, vill inte ta på mig någe skulder & de jag VILL är att lyckas i livet.
Lycka i livet är mycket mera värt än pengar i ploska. Pengar kan inte köpa en kärlek, ömhet, gladhet eller något annat. Jag värderar mitt liv så mycket mer än att jag ska "tippas" på tippen men ibland så känns det så, känns som inget är roligt men måste borra mig ner i sanden för att lyckas någon gång också. "borrar mig djupt ner" ...

Ska också VÅGA släppa in en person i min närmaste närhet, måste de för att lyckas, finns ett liv - tar chansen nu...

Räknar ner nu, inte långt borta, pirrar men tror positivt på det.

Natten kommer nu, ska sova gott här. Hoppas ni mina vänner sover gott där ni är, jag ska drömma här inatt <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0