Äntligen !

Idag är de Onsdag, ringde i morse och ändrade så jag börjar halv tolv istället för halv åtta, vaknade med en rejäl huvudvärk men en riktig konstig sådan. De "dunkar" ännu så jag har beslutat mig för att komma lite tidigare på min sk prakitk, 11 - 15 sen bär de av hemåt. Goda nyheter alt eftersom här, lite, älskade mamma kommer kanske hem idag eller i morgon. Är så glad för det. Ser verkligen fram mot denna helg. I familjens älskade famn, i glada skratt, fira min älskade bror & ha en riktig samlad familj kring sköna härliga spisen. Solen skiner nu när jag skriver detta, älskade solen. Jag ser ett nytt ljus, jag ser att de går lite framåt för mig, ska börja dra i sk nystandet på riktigt, i vår är jag inte där jag är nu, ett som är klart ändå. Nu snygga till sig & göra denna dag till någoit trevligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0