Förfaller mig själv..

För någon månad sen var jag " hoppfull" på något sätt, inte massvis men lite. Nu har den nivån sjunkit rejält, min egen ork vad jag gör om dagarna har sjunkit totalt, finns inget som heter " städa lyan, tvätta, diska, gå på jumpa, vara med ritkiga vänner. " Är hemma framför tv el min dagor, lyssnar på musik & låter mig själv som person förfalla totalt. Jag umgås med mina älskade föräldrar dvs MAMMA & PAPPA. NU idag ska jag dit & kolla på Tour de france tillsammans med PAPPA. Föröska på något vis få med tvätt dit eftersom "vår" torktumlare är trasig. När jag är hos min PAPPA har jag ett leende på mitt ansikte, av den BÄSTA SOTREN men när jag kommer hem till mig själv, blir de den omvända, tankar kommer, de snurrar, jag försöker värde sätta vad som är ettt FRAMFÖR allt sak men kommer ingenstans med det.
 
Nej Tour de france och köpa pepsi till Älskade PAPPA. <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0