En kompott !

Vet inte vad jag ska börja någonstans, jag önska jag kunde gått bakåt i tiden, göra andra val i livet, göra saker så som jag brukade göra förr i tiden, lite "crazy grejer" & finna något bra.


Dessa två åren har man varit med om mycket, på de personliga planet, på familjära planet & vänner planet.

Jag ångrar inte något alls att jag tog steget och gick på en fest, kände knappt nån kotte,, kände max 4 pers & där träffade jag en vän för livet. (DU) kommer aldrig bli av med mig, ALDRIG. <3


Jag har dessutom köpt två pocketböcker, vet, skulle inte köpa böcker men denna författare är så älskvärd utav mig, skriver så härligt så historisk, spännande. Böckerna heter "Ödets Hav" & Ljusets Dotter" . Så nu har jag pocketböcker till härliga kvällar i hängmattan uppe vid stugan, hängmattan är min, jag paxar de nu först ;)


Funderar på saker men få väl göra update senare..

Ha en trevlig kväll ni allesammans <3 kramiz



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0