Måndag morgon... måndag eftermiddag *grr*

Ja nu är det en ny dag och en ny vecka som man ska dra sig i genom, 
de låter som är dåligt men i mitt fall är den bara BRA saker som skall hända *ler*
In i lägenheten och städa & skrubba golv  mm *asg*
Sen göra det snyggt och hemtrevligt, sedan bjuda hit några vänner och bekanta, 
ha en trevlig kväll ....

Vill komma dit idag så man har en halv dag och städa hela allt...

Träffa min vän i helgen, vi hade kul, skratta och skämta kvälla lång... 
Pizza i lördags och glass igår till efterrätt nu är jag som får ut och gå en låååång promenad, en rask sådan .. 


Är det någon som vill följa med på mina promenader i  fortsättningen??
Någon som vill traska runt ock snacka & ha trevligt medan man får bra motion --- 
Någon??

Ska köpa saker på hälsokost, när man vet att man har råd, ska köpa saker och testa, jag har inte vart sådan förut att testa sådana "gå ner i vikt" preparat men  nu ska man för första gången pröva och se vad de leder till.. man ska dricka detta preparat i 3 veckor, varje dag minst 1 liter... 
Det ska jag göra & hoppas på det bästa men får ju inte dricka något med alkohol när man använder sig av denna kur, så  då få jag  väl vänta tills efter denna helg då *blink*

Ska snart gå någestans - ska gå dit fötterna vill ta mig *asg*



Nu har nästan allt gått på DAGEN, ska snart bli skjutsad hem igen till mig, ska städa allt i kväll, annars blir jag enbart stressad och rejält arg, inge bra, vill vara glad, såg inge bra alls ut hos mig, papper låg över allt, plast hänge snett, smutsdamm inne i rena fiina badrummet, papper fast tejpad på golvet men nu ska jag banne använda energin å få de snyyygt där.. 

Så fort en personen kommer hem ska vi åka dit igen.. jag städar allt.. orka inte ringa dit till personen igen å kommentera nu igen.. uhsca.. 

Längtar till imon å jag vaknar där hos mig *ler*.. måste drömma ett tag nu..  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0