Vill men hur..

Nu sitter man här och det är torsdagmorgon, nu idag ska jag packa allt, ja du / ni hörde rätt, ska packa allt, kläder & hela bunten, fråga mig inte hur det funkar, blir enbart mera stressad och förvirrad än jag är redan, de räcker me det jag är nu, tror mig, mina kära unerbara vänner och bekanta. "Stay with me" den med ironik denna gång men annars är de i "the rose" filmen, båda varianterna är så sköna att lyssna på.

Just nu kan de kvitta om man bor här eller där, man är ju ändå så nere, de kvittar också på den andra saken, lika bra att bli nunna, jag har ganska gett upp hoppet att finna en pojkvän, om ni undrar jo jag är intresserad av några få personer men speciellt en men jag vet inte vad jag ska göra, tycker om han men sen måste mna ju träffas och se vad som händer och sker men samtidigt känns det som det enbart kan bli en flört och inge mer. Jag har inge " guts" till något, skulle vilja ta mina saker och enbart styra kosan dit jag vill men vet inte om jag vågar, vet inte vad jag ska få för kommentarer från några heller. Vet det är mitt liv jag ska leva och ingen annans...

Vill gå någon utbildning, vill lära känna nya personer, vill flytta till en helt annan ort än jag befinner mig på nu..
Vill träffa en person, vill bli förälskad i någon, strunt samman om inte personen säger sakerna men jag vill känna känslan, få en rejäl kram, se filmer och mysa...
Vill så mycket men har som sagt inte "guts" att göra det..
Nettan
2009-06-11 @ 01:47:41

hejhå hejhå vi till vår gruva gå

Sofia
2009-06-11 @ 11:27:13

Du hittar nog någon snart




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0