Författare <3

Jag har tänkt på en sak ett tag. När man var liten så läste ens föräldrar för en men när man började bli lite äldre så fick man läsa barn böcker, sedan ungdomsböcker men sen när man kom sådär mellan 15 - 20 år så började man välja böcker självmant men även så börja man uppskatta olika sorters schanger. Samtidigt som man valde bok så automatiskt så valde man också en schanger utan att man tänkte på det. Jag ser nu att jag har olika schangrar och dessutom jag har en blandning som jag inte kunde trott på om någon hade frågat mig för ca tre å sen men som sagt de växer ju fram med tiden. Nu kommer jag med lite författare sdom är läsvärda, behöver inte ta dessa böcker men  prova gärna en bog av någon, ni kommer efter några sidor läsning vara fast. Tro mig..

Läs värda böckerläs värda böckerLäs värda böcker ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0