13/1 -10

Lyssnar just nu på Phil Collins låt " You`ll Be In My Heart " och saknar min kram goa nallebjörn ;-)
Denna vecka är sista veckan för sk vanlig mat o.s.v. .. På måndag som kommer om några dagar så kommer jag börja med kuren och då kommer resultaten efter någon/några veckor men ska ner ca 35 - 40 kg sammanlagt :-)

Känns så UNDERBART att du min kramgoa nallebjörn stöttar mig till 100%.. ;-)

Imorgon ska jag boka tvätt tid, diska, skura golven i min lilla lya och göra rent min mycket smutsiga spis
MÅSTE

Nu snart ska jag göra mig iordning för natta, ska sussa gott...

varför ska vissa kommentera och säga saker som inte ens är sanningen ? !
Hoppas den som det gäller får tar in detta men om jag känner personen rätt så kommer den inte göra det.. SUCK





Jag har de jag behöver för att MÅ SÅ GOTT !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0