Allt uschit NU !

Dricker kall julmust när jag själv fryser som attan, vet, ingen bra ide men den är såå god ju. Annars sitter jag nu och saknar min sötnos, funderar på jag vill lyssna på, vad jag ska sova i. Vet de låter konstigt med att udnra vad man ska sova i men eftersom de är jättekallt i min lya just nu och så har de vart i några timmar nu, så måste jag klä på mig ännu mera kläder och sova med i natt. Känns underbart NOT, då jag själv är förkyld och min näsa svider som den just nu.. kunde vart bättre enligt mig tycker jag men nu är de såhär...

Jag är nu kall i näsa, händer och fötter fast jag klätt mig såå varm...


Tänk om jag vart hos dig, så varmt och gött de skulle vart min älskling, se film i söffan din, me like it ;-)..
Åhh nu vill jag ju bara till dig,n värma mig och ha de trevligt å mysit ;-) ..

Kram till mina underbara vänner !


Puss och kram till min sötnos som jag Löv much ! ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0