Tisdag !

Har en tvätt dag idag, från 12:00 till 20:00, måste tvätta allt, vill inte ha något kvar tills på torsdag.
Samtidigt VILL jag BADA  i Dammsjön  men har varken skjuts eller sällskap dit. Äntligen när jag får skjuts och den personen får veta jag har tvätt tid så säger den " de skiter jag i, ta med dej badkläderna och så hämtar jag dig" tyvär sa jag pga jag har tvätt i maksinen nu och i torktumlaren, personen frågar hur länge jag har tvätt tid, jag svarade till fyra men fick till svar med en rejäl bitchig röst " att de skiter jag i, då får vi ta de nästa gång jag är ledig, om jag är nu ledig nå mer gång " .. Kan ju säga jag blev inte nå vidare glad, blev ledsen, visst jag förstå den inte kunde vänta då de satt flera i dennes bil och dem ville åka NU på en gång. Men personen kunde varit mycke mera trevligare i telefonluren och dessutom mer förstående på något vis..
Kändes inget bra hur de blev nu men får väl tävtta färdigt sen får jag slå en pling till någon som kan kanske vilja åka dit å ta sig ett dopp. För tvätten kommer först idag på min lista, har skjutit på den nog pga av ex gjorde slut för ca 1 månad sen. Mår inge vidare bra av de heller, inte av hur ams och försäkringskassan behandlar en heller.
Jag som förrut inte var rädd för att anta nya utmaningar har plötsligt blivit det. Varför vet jag inte, men har blivit de nu på slutet. Kurser och skolor har jag tänkt på också men vågar inte ta de där steget att flytta men vet de skulle nog vara de nyttigaste för mig nu, pga av i den sitsen jag sitter i just nu. Vill ärligt komma från denna ort på ett tag, börja studera lära känna nya personer och vara på en ort där inte en enda kotte vet vem jag är och hur jag är som person. För annars kommer jag vara kvar på den förbannade praktiken i två år och inte göra ett jota, och inte ens få jobb. Alltså min lösning just nu är att söka en kurs el program någonstans i Sverige.
Måste få säga en gång till " Jag älskar dig Gustav " men vet inte var jag ska göra av alla käsnlor jag har och haft för dig, dem är starka i minnet..

Tankarna är många men vem vill lyssna på en, den som lyssnar har sina tankar och behov också. Vill inte "prata" sönder någon utav mina närmaste vänn heller.

Nu ska jag ta mig lite vanlij glass och njuta och vänta tills jag kan stoppa i den tredje tvätten och den andra i torktumlaren. Om de är något så finns jag på min msn..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0