Bra dag på flera vis !

Denna dag ha varit bra och underhållande, först prata med Lena i telefonen, fick ju skratt attacker som man trodde man skulle kikna ju. Felsägningar, baklängelse ord och sånt man TOTALT hörde fel på. *asg*

Sen kom jag på jag skulle diska, så jag gjorde de men när jag skulle ställa ta reda på den rena disken så hände en sak. Tog tag i en ren kastrull lyfter den upp till skåpet, får för mig jag har den inne i skåpet så det är enbart att ställa ner den men så enkelt var de inte, den var utanför, så den gjorde en luft värd och landade på min fot. Till en början blev jag fudnersam var kastrullen tog vägen men den sekund den landade på min fot så hoppade jag till och sedan börja jag skratta IGEN. *asg*.

Sen efter de så började jag springa runt och leta efter min borste, till & från har jag gjort de under nästan hela dagen, fann den nyss i min bokhylla .. snacka om att vara en aning blind *asg*.. fick mig ett gott skratt igen..




Pratade med min älskling nu på kvällen, sakna dig så mycket, ord kan ej beskriva det. Älskar dig ;-)

Gustav & jag


Vi två i höstas ;-)


Nu ska jag nog snart lägga mig i den sköna schalufen :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0