Idag & senare imon..

Jag längtar tills imon, fara dit, få ny energi, knåpa i jorden, knåpa med träd och buskar och kanske får jag gräva gropar. Deesutom ska jag tänka på om jag söka mig till skolbänken igen, läsa och studera till mera saker. Vet jag har sagt det bra länge nu och känns som de blir nu i höst. Isåfall försvinner jag från ett ställe till ett annat. De visar sig om några dagar.

Vad har hänt idag eller snarare vad har jag gjort idag?..

Jo jag har DISKAT, slängt sopor & plockat i min lilla lya. Annars tagit d elugnt, föröskt bättra på mig, nu känns de bättre men försäkrings skull så ska jag ta mig en huvudvärkstablett innan jag ska sova inatt.

I onsdags så var de en speciell dag för mig och min älskling. 8 måndaer tillsammans . Älskar dig <3<3<3<

Nu snart blir de snacka i telefonen sen blir de sängen och läsa en mycke bra bok " tre sekunder" av
Roslund / Hellström ..
Nice it .-)

bye bye ..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0