Igår & nu..

Igår på eftermiddan såg jag först på "Alice In Wonderland" & senare på kvällen såg jag "Mona Lisa`s leende".
Har nu kommit in i filmvärlden, så idag blir de mer filmer på eftermiddan.

Ikväll börjas det med eurovisions songcontest i oslo, semifinal 1. Blir spännande, jag kommer bänka mig framför tv med mat och lite snacks. Man lever en gång och då ska man passa på ni :-)

Nu snart ska någon laga mat, pasta och lite stekt korv. Man tager vad man haver i skafferiet.

Ska också passa på att ta lite mera kort, hade en period då jag var mycket för ta kort men nu som sagt nästan inget alls.

Sköt om er mina vänner därute & ta väl hand om er nu också.. kram om er ..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0