Förkylning tar fart igen...

Tredje gången på kort tid som jag är hemma med en förkylning, febrig, mycket ont i halsen, hostar & nyser till & från & dessutom orkelslös i kroppen.Huvudvärken gömmer sig i bakgrunden men den finns där. Har varken tid el råd att vara hemma nu. Har inga kfrafter alls att göra något, en del MÅSTEN finns hemma att göra men jag "ser" inte dem nu. Nu är jag hemma & kurerar mig, försöker få tilbaka krafter jag hade en gång i tiden som starka Ylvis, *asg* men skämt & sido, vill få krafter nu så jag orkar göra te. Jag brukar i vanliga fall tycka om att äta men åt knappt något på varken frukosten el lunchen idag. *sjukling* är ordet..
Snart blir de nog att lägga sig och vila sig för den femtioelfte gången idag.. Illamåenden börjar igen, *suck*..
Vätska i mängder, vila ett måste & få i sig riktig mat & sen hoppas jag att jag snart blir bättre här. *håll tummen*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ylvabla

En pratglad prick *blink* Läs

RSS 2.0